גישור

 

אם כבר החלטתם להיפרד, כדאי שהליך הפרידה והסדרת היחסים סביב הפרידה, יתנהל בדרכי שלום, אשר יפחיתו כאב, טלטלה, זעזוע, גם לכם וגם לכל הסובבים אתכם ובעיקר לילדים.

במסגרת הליך גישור לגירושין אנחנו נקיים פגישות אצלי בקליניקה הנעימה, חלק מהפגישות תהיינה משותפות וחלקן האחר פרטיות עם כל אחד מכם.

בפגישות נדבר על כל הנושאים הרלוונטיים להסכם גירושין ונפתור יחד את המחלוקות על מנת להגיע להסכמות שירכיבו את ההסכם.

לפעמים במסגרת הגישור יעלה הצורך בעזרה מבעלי מקצוע נוספים כגון שמאים, מתווכים, אקטוארים, פסיכולוגים, רואי חשבון, חוקרים פרטיים- המשרד מקיים קשרי עבודה בני שנים ארוכות עם בעלי המקצוע הרלוונטיים כך שתיתכן גישה אליהם ושיתוף פעולה מולם על מנת לטפל/לברר את הנדרש.

פגישות הגישור חסויות וההליך כולו וולנטרי, ותוך זמן קצר, מבלי להיגרר להליכים הנמשכים שנים בבתי משפט ובבתי הדין הרבניים, נסיים את הליך הגישור ונאשר את ההסכם בבית משפט.

למי מתאים הליך הגישור?

הליך הגישור מתאים למי שיודעים לדבר זה עם האחר, לשבת בחדר נעים, לשוחח, להקשיב, לריב, להתפייס, אך לקיים תקשורת ומשא ומתן כן ואמיתי שמטרתו לפתור את הסכסוך

 

למי לא מתאים הגישור

למי שרוצה להזיק לאחר, להרע, לנקום, לקבל הרבה מעל ומעבר לגבולות החוק הפסיקה וההיגיון, למי שאינם מסוגלים לשבת ולשוחח תוך כבוד הדדי והקשבה. אלו ימצאו דרכם משחיתים עשרות רבות מאוד של אלפי שקלים בהליכים משפטיים ארוכים, כסף שעדיף שיתועל לצרכי המשפחה.

עלויות גישור  לגירושין ומשך התהליך

הליך גישור עשוי להימשך בין 4 ל 5 פגישות בתיק ממוצע.

הזמינות שלי כמגשרת היא פגישה אחת לשבוע, כך שבתוך חודש וחצי ניתן להגיע לעקרונות הסכם ולנסח אותו, ובתוך חודשיים לערך, לסיים את התהליך.

עלות הגישור יכולה להיות גלובאלית ולכלול מספר פגישות גישור, ניסוח הסכם גישור,  ולרבות ייצוג בדיון לאישורו, ויכולה להתפרק לגורמים לפי רצון הלקוחות. אפשר לשלם עבור כל פגישה ועבור הסכם בנפרד, הכל לפי הצורך ולפי ההתקדמות.

העלות הסופית נגזרת מהיקף הפגישות ומהיקף ההסכם הנדרש ומשתנה מגישור לגישור אבל עקרון אחד תמיד נשמר והוא- עלות הגישור הכוללת לעולם תהיה שווה לכל היותר  ל 1/6 מעלות ניהול הליכים משפטיים ארוכים והרסניים.

מזמינה אתכם לפנות אליי איילת שיים מור 

 

גישור משפחתי בין אחים/הורים/סכסוכים כספיים

 

אתם מכירים משפחה שלא רבים בה על כסף? על איך תתחלק הירושה? באיזה בית אבות לאשפז את הסבתא? למי יעבור המגרש או המשק? מי יקבל החלטה בנושא העסק המשפחתי?

גישור משפחתי הוא פלטפורמה נפלאה לפתרון סכסוכי משפחה בדרכי שלום. בדומה לגישור הזוגי, ניפגש לפגישות משותפות וגם לכאלה פרטיות וננסה למצוא עקרונות מוסכמים אשר ינחו את המשפחה ויכתבו כהסכם משפחתי שימנע גם מחלוקות בעתיד.

אצלי בקליניקה ניתן ורצוי לדבר על כל המכאובים בצורה מבוקרת כשאני מובילה את הפגישה ברגישות ובמקצועיות הנדרשת, עם כל הכלים שרכשתי בעשרים שנות נסיון, והכל כדי לאפשר לכם מציאות חיים משפחתית רגועה ונעימה.

פנו אליי 

 

גישור