יעוץ לגירושין

יעוץ לגירושין

חושבים על פרידה? החלטתם להתגרש? הצד השני הנחית פצצה שהוא עוזב? אשתך פתחה בהליכים?

מאוד חשוב רגע לפני שכל העולם מתהפך, לקבל ייעוץ משפטי בדבר האפשרויות העומדות בפניך לניהול הליך גירושין, זמנים, עלויות התהליך, זכויות כל אחד מהצדדים, חובותיך כלפי הצד השני וההיפך, מה צריך לכלול הסכם גירושין? מה האסטרטגיה שכדאי לנקוט כדי להשיג את המבוקש? מהו החוק? הפסיקה? הנוהג? מה מותר, מה אסור, כיצד להתנהל לפני, תוך כדי, מה צריך לאסוף מבחינת מסמכים, איך להיערך מבחינת הילדים, המשפחות?

שאלות אלו והרבה אחרות עולות כשפרידה על הפרק.

בשלב הזה בחייכם כשהקרקע נשמטת תחת רגליכם, בין אם אתם הצד היוזם או אתם הנגררים להליך שלא ברצונכם, חשוב וכדאי לקבל יעוץ משפטי מקצועי, מעו"ד המתמחה בדיני משפחה.

חשוב שתבינו באמצעות  שיחת יעוץ עם עו"ד האם ניתן לסיים את הסכסוך בהסכם, או האם בנסיבות התיק קיימת סכנה לאבד מה ששלכם ואז כדאי לפעול עצמאית בהליכי משפט חד צדדיים כדי לשמור על זכויותיכם על חלקכם ברכוש, הכוללים צווים זמניים, עיקולים, בקשות דחופות וכו? האם נכון לכם להתגרש בהליך של גישור או לנהל משא ומתן לגירושין כשכל אחד מכם מיוצג על ידי עורך דין משלו, השומר על האינטרסים שלו.

כל זאת ועוד הינם רק חלק מהענינים הנדונים בפגישת יעוץ . על אלו נוסף הפן הרגשי, הפסיכולוגי, המנטאלי המורכב ממי שאתם, מהאופי שלכם, מהפחדים והחששות שלכם מהתקופה, מהתהליך, מהעתיד, מתגובות המשפחה והחברים, ממה שיקרה עם הילדים, מהמצב הכלכלי החדש.

מדוע לקבל יעוץ ממי שמומחה בתחום דיני המשפחה

תחום דיני המשפחה הוא אחד התחומים המתפתחים ביותר בין ענפי המשפט.

אם בעבר הכללים היו ידועים וברורים וכל עורך דין יכול היה להתעדכן בפסיקה הנוהגת, היום ובעיקר בעשור האחרון, אנו עדים לתהפוכות משמעותיות בתחום, הן בהיבט פסיקת המזונות, פסיקת הכתובה, קביעת זמני שהיה, חלוקת רכוש, חלוקת נכסים פיזיים לעומת דיגיטאליים, נושא מגורים ומעבר מגורים, הסדרי כינון/נסטינג ושאר התפתחויות שמחייבות שהעו"ד עימו תתייעצו בקיא ומעודכן בתחום הכל כך רגיש ומיוחד הלא הוא תחום דיני המשפחה.

.

חשוב לבדוק אם מדובר בעורך דין מוכר, כזה שהולך להשתלמויות, קורא פסיקה עדכנית, מייצג הלכה למעשה בבתי המשפט לעניני משפחה ובבתי הדין הרבניים ומוכר בהם, ובעיקר כזה שיצור אצלכם הרגשת ביטחון. הרגשה שיש על מי לסמוך. על מי להישען.

כל אולם בית דין או בית משפט למשפחה מתנהלים אחרת, לכל שופט או הרכב דיינים אג'נדה משלו, חשוב שהעורך דין יכיר וידע מול מי הוא מופיע ושתחום דיני המשפחה הינו התחום היחידי והמרכזי בו הוא עוסק.

מדוע להגיע לפגישת יעוץ במשרדי

חשוב מאוד לקבל יעוץ ראשוני מעורך דין בעל ראייה הוליסטית, כזה שאיננו רק משפטן טוב, אלא יש בו יכולת להכיל, להקשיב, לכוון, להסביר, להתוות דרך, להראות את האור בקצה המנהרה.

כמי שמלווה זוגות כבר שני עשורים,  עורכת דין כבר 20 שנים, מגשרת מוסמכת, מנטורית ומורת דרך למערכות יחסים מאת אונ' בר אילן, אני מביאה איתי את ארגז הכלים אותו צברתי משך שנים ארוכות של יעוץ וטיפול במתגרשים, הן כמתמחה בבית משפט למשפחה, הן כעורכת דין שכירה, והן כמנהלת משרד עורכי דין עצמאי כבר 17 שנים. זאת ועוד כמי שהתגרשה בעבר וכמי שנשואה בשנית למי שהתגרש בעצמו, אני מכירה ומבינה את התחום מכל זווית נדרשת

יעוץ לגירושין