ליווי בהליכי מו"מ לגירושין

לפעמים התקשורת בין הצדדים לסכסוך פחות טובה, הם כועסים פגועים, מרוחקים אבל עדיין שניהם יודעים שכדאי ונכון לסיים את הנישואין בהסכם מכבד לטובת כולם.

במקרים בהם הצדדים מתקשים לנהל תקשורת מיטבית ביניהם, כשהם רבים על כל מילה ומרגישים שהם לא מסוגלים לשבת באותו חדר ולשוחח אחד עם השני,  רצוי וכדאי שכל אחד מהם יפנה לעורך דין מטעמו, שיקשיב לו, ילווה אותו, יתן לו יעוץ פרטני, יהא זמין עבורו לכל השאלות, וינהל עבורו את המשא ומתן לגירושין למול העורך דין של הצד האחר.

בהליך כזה כל אחד מעורכי הדין שומר על האינטרסים של הלקוח שלו, מנסה להשיג עבורו את הטוב ביותר, תוך קיום פגישות עבודה, שיחות טלפון, החלפת טיוטות בין עורכי הדין.

במקרה הצורך מתואמת פגישה מרובע לקידום הסכמות כאשר כל צד מלווה בבא כוחו, עורך הדין שלו.

כך, בתוך תקופה קצרה, יגיעו שני הצדדים בסיוע עורכי דינם, לעקרונות הסכם מוסכמים, על בסיסם ינוסח הסכם גירושין  שיכלול את כל הנושאים אותם נדרש להסדיר כשמתגרשים, מסידורי הגירושין, דרך סדרי שהיה עם הילדים, הסדרי מזונות, חלוקת זמני שהיה עם הילדים, הסדרת מגורים עתידיים, חלוקת כספים, חובות, רכבים, נכסי מקרקעין וזכויות פנסיוניות, מוניטין, פערי השתכרות ועוד ועוד.

יתרונות הליווי במשא ומתן

בדרך הסכמית זו טמונים יתרונות נפלאים-

*עלות ההליך נמוכה יחסית להליך ישוב סכסוך, תביעות, דיונים בבתי משפט ובבתי הדין הרבניים.

*משך ההליך קצר יחסית ויכול לנוע בין חודש לשלושה חודשים, תלוי בשיתוף פעולה של הצד השני.

* אתה מלווה על ידי עורך דין צמוד שדואג ורואה רק אותך, זה נוסך ביטחון ורוגע בתקופה מטלטלת זו.

*האמוציות, הרגשות הקשים, הלהבות שמלוות את הליך הפרידה קטנות עם התהליך ונכבות כמעט בסופו המיוחל- ביום חתימת ההסכם ואפשר לפתוח דף חדש עם מערכת יחסים רגועה לתקופה של אחרי הגירושין, והרי החיים לא מסתיימים ביום הגירושין, ובדרך כלל יש ילדים בתמונה, מכאן שיש לבני הזוג עוד שנים רבות של תקשורת. הם לא באמת נפרדים כאן, אלא שהזוגיות שלהם משנה צורה והופכת פונקציונאלית, לכן כדאי ורצוי לסיים בשלום ובהסכם.

ליווי בהליכי מו"מ לגירושין